expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

May 15, 2009

Bersiaran Pula Dari...

Semalam bersiaran dari tempat lima bintang. Hari ini saya bersiaran dari kaki lima saje. Hahahaha!!!

Well, saya bersiaran dari tempat servis kereta Mr Hubby sebab petang ni kami semua nak ke Melaka. Ahhh, bestnye kalau pegi sebab jalan-jalan. Tapi saya pergi kerana kerja. Dah lah Dania tak berapa sehat, dek kerana cuaca yang sangat panas, stress level tinggi ulcer di mulutnya kembali lagi. Ohh, kenapa laa!!! Tak pe, alhamdulillah syukur ianya hanya ulcer, bukan other serious illness.

Oh...hari ini Pre-Sale Isetan. Saya tengok flyers amatlah menarik tapi confirm tak sempat nak terjah. Selamat hasil claim saya. Huhuhuhuhuhu...Ada sesapa pegi? Nanti tolong buat report ye best ke tak best, apa you all rembat! hHehehehehe

Ok laaa, nak melawat blog you all pulak sebelum sign off ke Melaka!

Happy weekends peeps!

1 comment:

Diver Mom said...

seronoknya gi melaka.. :) kerja ye..? tak pa, sambil menyelam, minum air!

~jgn lupa ambil ubat untuk ulcer itu ya..