expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

January 19, 2009

Mak nak menang!!

Semenjak berkecimpung dalam dunia blogsphere ni, saya banyak menghabiskan meluangkan masa untuk check out other blogs. Selalunya melalui blogs yang saya rajin singgah. Tapi lazimnya saya cuma singgah, tapi tak pernah beri salam. Ya Ampun para bloggers. Kenapa ek? Hmm...pertama kerana saya tak tau apa nak cakap tulis, kedua, kadang-kadang saya lebih suka menyepikan diri. Orang kata silent reader. Jangan anggap saya stalker pula ya!

And it was amazing to read your blogs. Biasanya blog yang saya terjah tu sangat seronok untuk dibaca, kelakar, kalau empunya blog buat luahan perasaan, saya pun terasa kegeramannya, kalau ada kongsi resepi, saya balik mencubanya, kalau ada anjur pertandingan, saya cuba sertainya. ;)

Oh yes, I came about Mama Alia blog thru somebody's blog. (ohh..adakah aku ni amatla takde kerja di ofis??) I have just read only a few entries on her blog. And she conducted a contest too. Interesting eh? How an individual is willing and taking the trouble to hold a contest and make other people happy with the prezzie. I am amazed. And I am more amazed at the prizes!!!


Sapa tak nak kan?? Hehehehehehe

I and (whoever would like to join the contest) was asked to make some comments of what I like about her blog, what I don't like about the blog and suggestions to improve it. Hmm...


Apa saya suka?

The template is simple and clean. Tak ada rambu ramba whatsoeva. Entry beliau juga simple, straight to the point. Saya perasan beliau suka bercerita tentang anak beliau, for which I can relate bacause I love telling stories of my daughter too ;P.


Apa saya tak suka? Cadangan?

Hmm...saya rasa widgets di kiri dan kanan adalah sedikit semak. Macam menggangu pembacaan saya. Saya cadangkan supaya letak samada kiri atau kanan sahaja supaya nampak lebih tersusun. Lain-lain? OK!

Apa perlu tulis?
Anything under the sun baby! Its your blog, you have the ultimate say to it. And I would still love it to bits!


There you go. Sapa-sapa nak join contest, sila lawat blog Mama Alia .


toodles peeps! ;)

No comments: