expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

April 23, 2009

Saya Dapat Ini...oh yeah!!

Yeay, sekarang saya dah boleh berblog anywhere anytime! Mr. Hubby dengan murah hati menghadiahkan saya ini...



Bluecube broadband usb

Bolehlah sekarang nak menjadi pemblog tegar dan pelawat blog tegar juga...kah kah kah

Thank you darl! I lap love you

picture courtesy of google. Mak malas nak snap2 gambar sambil layan keliwon memalam ni







6 comments:

Fateen said...

bagus2..jgn mcm fateen..usb ada, wifi pun ada tp paham2 ajelah..hahahaa...

mama uzma said...

makin cantik la blog akak ni nanti ek...hehehee

shawLycious said...

hi come and have a look at my pretty Tie Rack scarves and ties
i post them directly from the UK

http://shawlycious.blogspot.com/

xoxo,
nurul

Zuhaini said...

wah.. menariknya.. :) sebulan berapa RM..?

saya ada ternampak iklan, celcom ada tawarkan broadband yang prepaid. ini ke yg (prepaid) tu.?

l i e y n said...

bestnyaaaaaaa........
aku jeles! aku skrg guna hp aje..tak le laju sangat...
ko punya ni sure berdesuppp fatin!!!

MommyDania said...

fateen: apa jd?

mama uzma: kalo rajin..hehe

zuhaini: i guna yg prepaid daily aje

lieyn: ok gak. aku xmampu la nk guna pon