expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

May 8, 2009

My Lunch Today

Cukup-cukup la cerita euro moda dan membeli nih. Hehehehe...

Sebelum ke euro moda tadi, saya and gang haruslah makan dulu kan. Plan asal nak je makan kat mana-mana kedai biasa aje, sebabnya tujuan utama adalah untuk ke euro moda. Ish..depa nih kena bagi saya kain free sepasang la...hari ni dh bape kali promote depa nih..

So sambil tengah pusing cari kedai makan, ternampak satu kedai ni yang amatlah cantik. Kena pulak depan kedai ada parking. Kami pun redah le..nama kedai cozy corner. Memang cozy sangat. Deco ala english cottage.




deco yang cozy...cantik!

Menu ada pelbagai. Fusion dan western. Harga pun oklah kut. Rasa pun ok jugak. Boleh la saya dan keluarga ke sini lagi. Hehehe...Sapa-sapa nak pegi, kedai ni belakang euro moda wangsa maju.
Dan, gambar diri sendiri dengan tema biru dan sajian saya tak dilupakan. Perasan sungguh!

sila jangan muntah! kah kah kah....







p/s: ada sesapa nak buat gathering kat sini? jom....ngeeeeeee

2 comments:

ANAKIRANA said...

DPT TGK KO MKN PON AKU KENYANG DAH..AMIK BAU KOT WEB NI JER :p


NK GATHERING KO NK BELANJA?NAKKKK! EKKEKE

FAM said...

kirana: amboii...buleh2. belanja air