expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

August 13, 2009

Letting Go

Lanjutan dari entry ini, saya balik rumah dan berbincang dengan Mr Hubby. Sebelum tu dah jenuh forward email pada dia the recommended destination & cost. Haaa...cakap dengan orang jaga duit ni memang macam itu lah kaedahnya. Apa² kena bentang costing dlu. Skema Detail betul!

Anyway, at first discussion, dapat approval untuk ke satu destinasi yang kami semua tak pernah pegi dan memang terkinja-kinja teruja nak pergi. So no more Bandung lagi ye.. Tapi bila mengambil kira komen dari sis Elin, ada betul juga cakap dia. Memang tak praktikal dan tak patut berjalan jauh² dengan baby yang masih kecik dan tido aje kojenya. Nak² pulak sekarang tengah penyakit babi la, jerebu etc. Its just not conducive to bring baby along.

So...Saya bagi can orang lain untuk pulun tiket Air Asia tu. Ye kawan², silalah beli tiket melancong..mulah² mehhhh!!!



Kepada teman saya, agak² kau tak dapat pegi Langkawi November ni, sudi² lah kiranya menghadiahkan tiket itu pada aku! ngeeeeeeeeee

2 comments:

kaezrin said...

takpe every year ada offer tuh...

actually berjalan ngan budak kecik nih kdg2 ok ajer...senang lagi nak handle cuma yelah bila dah kecik sgt as i said tuhla..mcm kesian sbb fragile sgt..kiter jadi serba salah nak kuar maghrob takut..nak jalan malam kan sejuk sgt...kang ramai sgt crowd ker apa ker..

mcm we all 2008 mmg last2 gi penang and balik kt sajork..

tuh bila khazin dah besar sikit mak pak nyer skrg gatal satu badan nak berjalan..:P

ANAKIRANA said...

musim tak sehat ni takut nk gi jalan2...
tunggu reda sket la..
walaupon offer murah..tp aku tak sanggup nak amik risiko ...