expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

August 12, 2009

Tambang Murah AA

Sementelah (fuh...perkataan zaman tulis karangan dolu²) AirAsia melancarkan jualan murah seantero penerbangan, saya pun gedik² mencuba nasib dengan menengok-nengok destinasi² pilihan dan harganya.

Kalau dengan ke kedai mamat dua orang tu saya rambang mata, di laman merah putih ni pun saya rambang mata. Rasa nak sambar semua aje! Bayangkan ke Langkawi berempat (saya, Mr Hubby, Dania dan insya Allah baby no 2) hanyalah rm319 return.

Kalau jauh sikit yang mana saya tahu saya memang suka benor tempat ini, mana lagi Bandung yeok hanyalah rm399!! Haishhhh...geram nih.

Kalau jauh lagi sikit, kalau yang ini pun best jugak! Saya tak pernah pegi dan saya tahu Dania pun sure seronok kalau pergi. Hong Kong! Nak tahu harga tiketnya? rm729 aje!! Tak gila bayang mcm nih??

Hmm...tapi kalau...kalau ye! Kalau pergi dalam bulan Mei 2010, maknanya baby no 2 baru dalam 3 / 4 bulan. Cmne ek nak berjalan dengan baby kecik nih? Macam hassle je kan? Saya dah lupa macam mana nak berjalan dengan baby kecik nih.. Ada tips?


5 comments:

** Perfect Love ** said...

wahh seronot!!
harus pikir destinasi tahun depan mahu ke mana.. hehe

nak bawka baby kecik jalan2 sy mmg kurang confident. kecuali kalau ada bawak org tua lain.. boleh bantu membantu... ;-)

kaezrin said...

kalau anak breastfeed rasa sonang berjalan sbb kalau gelisah aje sumbat cuma saya kalau anak baru 3-4 bulan kurang fancy berjalan sbb depa mcm prefer tido ajer and jenis resah bila kat luar even depa tido...sbb mcm kecik sgt kan...

Anonymous said...

kami ke langkawi 2 way dlm rm300++ gak..utk 3 org + infant... murah!!

Queenin Murni said...

yer.. air asia mmg pandai mengambil hati kite unt melancong.. hehehe!

kitaorg pulak tgh on-hold trip next year.. sebab: 1.this year byk sgt travel..bg tempoh budget nak pulih..
and 2.tunggu dulu la h1n1 ni clear bebtul,takut lah..

l i e y n said...

aku pernah bawak amir ke langkawi masa umur dia 3 bulan...ok je