expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

August 8, 2009

Tekun

Anak dara saya yang seorang ni memang pantang dapat pensel dan kertas. Memang mewarnalah jawabnya. Kalau dah mula mewarna atau melukis, siaran 613 tidak diendahkan. Oh oh...tapi jangan sesekali tukar siaran lain, menjeritlah dia nanti. Biar tak tengok tapi dengar. Boleh?


Tekun tak dia? ngeeeeee


Ramai sungguh buat kenduri kawen hari ini. Maklum le, tarikh cantik. 08/08/09. Ok, mau siap² pergi kenduri. Ada 3 pulak tu, ntah sempat ntah tidak.

5 comments:

Mama Adib said...

my adib

dari dlm toilet dia boleh jerit
"mama tengok tv square (tv kocik)ke rectangle (tv yg d anggap dia punya dan mesti 613 jer)"

wah ku memang tak boleh sentuh tv dia

Zuhaini said...

hihi.. bijak.. :)

Nurhayati said...

tekunnye Dania.. besar nanti mesti bijak..

honeylanz said...

mmg sgt tekun!!
dania dah start sembunyikan remote blom?? sbb takut alih ke channel lain...heheheh...ac siap bwk msk ke toilet!!! sabar je la

KV said...

mmg minat sakan tu!