expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

November 25, 2009

Malas ahhhh

Saya rasa malas bekerja hari ini. Mungkin sebab dua minggu duk pulun kerja. Sekarang saya rasa letih dan malas. Apalah...semalam baru cakap bekerja keras, hari ni dah malasTambahan lagi esok saya cuti. Weehoooooo!!! Semangat cuti tu sudah masuk dalam badan dan mengakibatkan malas. Walaubagaimana malas sekali pun, kerja telah saya siapkan semuanya. Cuma menunggu keputusan dari para clients yang ada, kalau ada sila luluskan dan tambahkan bonus hujung tahun saya.

Sambil² ini, saya juga gigih memajukan cafe maya saya. Oh ya, saya juga telah terjebak walau dari dulu saya dah cakap pada diri sendiri saya tak mau join apa² games fesbuk nih. Tapi apakan daya, sekali termasuk terus terperangkap gitu! Venciiii tau

Ok lah...nak gi masak² sket, upload gambar ke fesbuk (kalo rajin) dan makan. KesianSekian.




Nak bertanya kepada pengguna Usana, adakah usana ini memberi kesan kepada breastfeeding? Sila maklumkan kepada saya wahai pengedar² usana.

No comments: