expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

December 31, 2009

Alternatif Kepada Prosperity Burger

Yes! Saya ada alternatif lain selain dari prosperity burger McDonalds. matilah, McD jangan saman saya Kalau prosperity cuma ada waktu tahun baru cina, alternatif burger ini akan berada selamanya...harapnyalah!

Mahu tahu? Mahu tengok? Silakan...


Inilah pengedarnya. 99 kiosk burger. Nama diberi sudah tentu bukan prosperity tetapi oblong burger. Haa....Apa? Cover aje? Eh...ada lagi, takkan saya tak tunjuk burgernya. Mesti tunjuk bagi saliva uols meleleh! Tengok bawah tuuuu...














Inilah dia. Rupanya agak cacathodoh kalau nak compare dengan prosperity tetapi rasanya jauh lebih sedap. Nikmatnya masa makan, fuhhh! Sesungguhnya hingga menjilat jari dan kertas pembungkus. Sungguh!

Dagingnya lebih pejal dan padat, disaluti bbq sauce dan chilli sauce bersama daun salad menggantikan bawang. Ohh...saya tamak, saya tambah lagi sekeping cheese. Makan dengan penuh kenikmatan sebab cheese itu sudah melt bersama daging pejal itu. Sedap wehhh!!!

Ini gambar close up. Ampun tak berapa clear sebab saya cuma guna camera hp tahap 2megapixel aje. So kawan-kawan, silalah cuba try test! Sambil² boleh tolong bangsa sendiri.

Makan sambil layan fireworks malam ini pun sedap. Bon appetite!

4 comments:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

oo.. kat sini pon ade jual. tp, bkn under kiosk 99. jual kat pasar mlm. sodap hape..?!!

kaezrin said...

99 tuh mmg sedap ok...

JaNnAh said...

arrr.. nape nmpak cam sedap sgt??? mau meleh ayaq liuq nih.. beb, i dah tukar dah setting kat blog i yg ngengada tuh.. hehehe.. silalah copy yek.. nak kepoh jugak!!! hahahaha..

Ms Lola said...

alamak, bnyknya mayo...