expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

December 17, 2009

Selari Dengan Kalendar

Kalendar hujung tahun ni banyak cutikan? Rasanya tiga Jumaat berturut cuti, orang Selangor lagi dasyat (kenapa saya rasa ejaan word ni cam salah?), empat Jumaat berturut. Bila dah banyak sangat cuti, saya notice most blogs pun bercuti. Kira selari dengan kalendar la kan. Bila tengok blogs kawan² pun sunyi, saya pun jadi buntu takde idea nak cerita apa. Maka, saya pun cutilah!






Tak tahulah kut tetiba datang ilham pulak lepas nih kan........


Yang takde ilham,


Apa² pun, saya nak ucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua umat Islam. Semoga tahun baru ni membawa lebih berkat kepada kita semua. Amin.

Ohh....good luck jugalah kepada geng Malaysia. Semoga menang.

5 comments:

Queen said...

ejaan betulnya dahsyat.....
ahahhaa....

saya klik2 sk2 dan mas...

KV said...

akak jgk yg tak syok sbb cuti byk jatuh hari jumaat. Tiada cuti ganti. Huhu

FAM said...

Queen: yesss!!! fail btul BM!

KV: aah la kak..kelate mmg cuti jumaat ek. xde ganti ke?

Queenin Murni said...

hehehhe.. sian KV..

memang beronggeng sakan disember ni ngan cuti.. besttt!! :)

nn said...

tak suka sebab ada class hari jumaat nanti kena ganti :(