expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

January 1, 2010

Hari Pertama Tahun Baru

Hari ini 1 Januari 2010. Biasanya semalam dan hari ini sibuklah semua nak buat azam kan? Saya tergolong dalam kumpulan orang yang takde azam. Iye, saya memang tak buat azam. Saya cuma set target untuk sesuatu. Short term or long term. Tidaklah setiap tahun. Ok, tak nak cerita pasal azam. Ngeeeee
Pagi ini mama saya masak nasi goreng dan saya sekali lagi cuba buat pancake comel. Haa..setelah mendapat bimbingan dari Puan Jua, maka menjadilah pancake saya. Tapi tak snap gambar pulak sebab camera kat atas dalam bilik, semua malas nak capai.
Cousin saya pun sudah balik ke Raub lepas breakfast tadi. Setakat hari ini takde program apa-apa lagi cuma tadi papa saya ajak YES! Seronok jugak kan, tapi ke mana? Kalau KLCC sure penuh sesak. Ke tempat lain takut lambat pula balik sebab parents saya ada wedding reception to attend tonite. Tengoklah big boss cakap ke mana nanti nih!
Ok...mahu siap-siap standby, big boss kata on je, YES! lah kami lima beranak.
Take care peeps :)