expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

February 18, 2010

30, 40, 44, 60, 100?

Saya rasa CY pernah buat posting ni kut. Tapi saya pun tak berapa ingat outcomenya macam mana. Anyway, saja nak bertanya lagi. Uols berpantang macam mana? Berapa lama? 30, 40, 44, 60 atau 100 hari? 100??? Wow, lamanya.



Ohh....setakat hari ini, berat saya masih berat. Mana taknya, makan je kaedahnya dengan alasan menyusukan Nisha. Huhuhuhu....Namun, sudah ada penurunan cuma tidak ke angka yang saya idamkan..


Its still a long way to go...

10 comments:

Ealyie said...

lek la beb.. jgn susah2 hati mau ringan2kan badan ko tu ah, nanti2 sure ringan balik mcm si MA tu.. ahahah..
kurus nyah minah tuu.. jeles haku!! ;p

Diver Mom said...

saya berpantang 40 hari tak silap... tapi lepas tu pun masih jaga lagi pemakanan.. takut badan "terkejut".. ahahah :)

Queenin Murni said...

hmm.. pantang 'tut' 100hari. :P

FAM said...

Ealyie: ish..harus mau kurus, dh nak naik keje dah ni. MA dh kurus ke sgt ke? wahh...jeles jgk aku!

Zuhaini: lbh kurang la..start blk slow2 ek

QM: 100 hari tut eh? hehehe...bagus2

Cutestamoi said...

Aku pantang makan, tuttt, sume lah 100 days. Hehe.

FAM said...

erma: ye aku tau ko pantang mkn sangat lama. hahahaha..dh selim??

l i e y n said...

me, 44 hari!!! ko menyusu je all out sure berat turun punya!tapi kalau dah kurang bf janganle makan sama banyak plak!!

m-i-o said...

aku tak ingat la aku pantang berapa lama. tapi rasanya lebih daripada 100 hari. kahkahkah!

sebenarnya aku bukanlah berpantang. tapi memang takde selera makan. lepas tu kepenatan yg amat. agaknya sebab tu berat badan turun mendadak.

aku rasa benda2 ni lebih kpd berapa lama masa badan masing2 nak recover. macam aku dulu - darah nifas tu keluar sampai aku nak naik kerja tau. which means, lain badan, lainlah tempohnya. agaknyalah. hahahah!

CiKaYu said...

saya pantang 100 hari. mak dh kata 100 hari, ikut je lah. alasan badan nak pakai lama...

noniey said...

pantang apa nih? kalau pantang 'tut', aku 100 hari.. lagi lama tunggu, lagi best.. hahahaa..