expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

June 1, 2010

Saya Perasan

Bukan perasan saya cantik. Eh, suami cakap saya cantik. Harus perasan di situ. Sudah, sudah, bukan ini yang saya nak cerita. Ohh....bukan juga berkaitan dengan entry sebelum ini. Tadi saya baca post Zufa tentang budak yang bercuti lama akan membuat drama sebabak di pagi hari di perkarangan taska/tadika.

Setakat ni, Dania takde buat drama sebabak lagi. So far dia ok, sampai di school dia akan salam saya, hugs and kisses bagai then terus masuk ke school dan meet and greet kawan² sebaya. Kalau dah jumpa kawan², siapalah saya.

Nisha pun setakat ini ok. Pagi² takde nangis² minta pulang. Ok, memanglah dia tak nangis² sebab dia apa tau kan. Tau² kat school nak nenen,nan hado. Cuma botol. Nah, disitulah drama dua tiga babak dia mula. Akan terjadi pada kebiasaannya hari Isnin. Setiap petang masa ambil dua beradik ni, saya notice Nisha lain. Mukanya macam tak cukup tido. Kalau tengok mata dia, aduhai....merah sekeliling. Saya pasti dia tertunggu² mana nenen. Agaknya dah susu pun tak puas jugak. Nak nenen mommy jugak!

Apa nak buat sayang, dah memang kena pegi school. Balik rumah baru nenen, nenenlah sepuas²nya ye dik...

6 comments:

Anonymous said...

Has sokmo perasan... yela..suami puji haruss kembang kan ;)

FAM said...

Has: harussssss!! sapa lg nak puji kita kan...

cikayu said...

kalau suami yg puji, kembang semangkuk tau.....

FAM said...

CA: lebih dr semangkuk. bermangkuk2! hehehe

Anonymous said...

fatin, nnt email alamat yea. Has ada belikan FM....

FAM said...

Has: wahh! dr langkawi ye. thanks!!!