expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

July 2, 2010

Alahai Anak Omak


Ok, honestly saya takde langsung keturunan orang nogori (iye ke camni sebutnya?). Itu cuma sekadar tajuk lepas dah tak tahu nak reka tajuk apa. Sekadar nak share gambar-gambar terkini (sangat terkini sebab semua snap pagi tadi) anak-anak dara kesayangan. Perghh, macamlah ada orang kesah. Ada? Takde? Den tak fedulik den tayang jugak. (ok, kenapa seperti ada jangkitan suntikan n9 ni?)

Gaya cheeky muka nakal

Gaya smile sweet

Ni gaya bebas. Jenuh nak agah segala nak dapat pose senyum

Yes, I ♥♥♥♥♥ you both. Muah muah


mommy,

6 comments:

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

alalalallaa...macam makcik cute kecik version! hehehe

FAM said...

LV: kalau u dgr dia pot pet, mmg mcm makcik. hehehehe

fazi said...

makin tembam aku tgk dania ni weiii....mcm nk geget je pp gebus dia tu...

fazi said...
This comment has been removed by the author.
iEfa said...

alalall tomeynyer ustazah kecit ni :D;p

CiKaYu said...

cam ustazah muallaf lak saya tengok...comey tul...baru balik ngaji ye ustazah...