expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

July 30, 2010

For Inner Beauty

*sticky post, scroll down for new entry*

Saya memang dari dulu ada masalah constipation. Dari zaman anak dara sampailah dah beranak dua. Macam² cuba jugaklah, pisang, betik, prune juice. Berkesan tapi hanya untuk sementara. Maknanya, hanya masa tu je. Its not long lasting.

Saya dipertemukan (macam cari jodoh pulak) dengan Melilea Greenfield Organic Drink melalui kawan baik saya dan juga Rita Rahayu. Mula-mula dulu saya minum, on and off. Mungkin sebab rasanya yang errr....I would say tak boleh telan. So bila ada masalah constipation, kalau ingat saya minum. Tapi lama terbiar macam tu je botol besar itu.


Sekali tu saya baca booklet Melilea ni, banyak rupanya khasiat minuman hijau ni. So saya suggest pada papa saya untuk minum. Mana tahu boleh kurangkan cholesterol level dan high sugar level dia. Papa saya minum. Religiously! Tak pernah miss. Dan dalam dua bulan lepas tu, dia epgi check up, memang betul! Semuanya berkurang. Even the doctor was surprised.

Saya pun mulalah ikut jejak langkah dia. Minum sekali sehari. Alhamdulillah, takde lagi masalah sembelit, lawas dengan jayanya! Hahahahahahaha. Badan pun rasa ringan sket, rasa lebih cergas. Mungkin banyak toxin dalam badan sudah dibuang.

Sekarang, mama saya pulak join club. Mr Hubby kadang² sebab dia takde masalah lawas. Dania pun sometimes minum. Kagum saya dengan anak dara no 1 saya ni. Kita yang tua dewasa minum pun terpisat-pisat, dia relax jek. Siap cakap sedap. Hmmmm......

Sekali beli terus 3 botol besar. Senang!

Andai kata uols ada masalah constipation, selalu penat, mungkin mahu cuba, bolehlah saya tolong belikan. Saya ni independent distributor tapi setakat ni tolong beli untuk diri sendiri aje. Kecuali kalau ada yang mintak tolong saya belikan, saya belikan lah. Ada dua size, besar dan kecik. Ada jugak benda² lain like Apple Orchard which is organic apple juice, soya drink, suplements dan macam² ada.

Ohh...menurut Rita Rahayu, kalau nak lose weight pun boleh minum air hijau ni as meal replacement. Kalau jumpa kak Rita tu, memanglah comey aje dia tu. Kecik molek, halus mulus kulitnya. Katanya, 'minum je greenfield organic ni religiously!' Baiklah, saya cuba!

Email saya kalau mahu ya. f a t i n a i r i n e e [at] g m a i l [.] c o m

No comments: