expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

August 13, 2010

Khas untuk Fomfuan Je

Jom tengok handbags. I know! I know. Uols memang suka kalau entry² citer bags ni kan? Ngeeeeeee. Saje-saje layan cuci mata. Bagi segar-bugar mata uols semua. Kalau ada hak berkenan, bolehlah uols cari sales blog mana-mana boleh order. Beg raya ke kan? hehehehe. Petang² nanti kita story menu pulak ye dok? heheheheh


Dari keluarga Coach. Nama diberi New Hampton Leather XL Hobo. Cantikkan? Boleh handcarry, shoulder carry juga boleh sling dengan extra detachable strap tu. Ada beberapa warna selain brown ni. Ada juga hijau lumut gitu. Cantik! Yang menambah kecantikkan beg ini (pada saya) adalah gabungan leather dan gold hardware dia. Mactching uuu. Pulak tu ada turnlock kt depan tu. Gojesss laa. Tapi mengingatkan saya kepada keluarga lain la. Sape tau angkat keyboard!


Ye, keluarga yang ini! Namanya Dr Q Hillier Hobo dari keluarga Marc by Marc Jacobs. Ada persamaankan? Kan? Sama jugak kekdahnya boleh hand & shoulder carry dan juga sling. Dua-dua cantik, dua-dua menawan! Oh...tapi ari tu saya dah cuba try test beg ini di isetan gardens. Mr Hubby cakap tak cantik. Selepas peraga depan cermin, yes, I agree with him. Tak kena dengan I. Nasib tak beli. Masa tu 40%. Adakah itu cubaan beliau untuk tidak bagi saya beli? Bahahahahahaha. Ok, lets move on.


Juga dari keluarga Coach. Ate, dah tengok website dia kan? Ni pun ahh cunnnnya! Nama? New Hamptons Leather Carryall. Classy gitu design dia. Kalau buat jumpa client, mesti client tak tengok kita, duk jeling beg jek. Hahahahaha. Hat ni sesuai handcarry la kan. Kalau shoulder tak kena kut. Hilang cantik beg tu. Structured yet a bit slouchy..I like! Nak tengok kembar tak seiras dia?


Haaaa....Amacam? Ada sama ka? Macam la kan? Tapi ni mahal lagi (kut). Mulberry keluarganya, nama dia (tak salah sayalah) Bayswater. Seakan sama dengan carryall Coach tu kan? Tapi saya pernah nampak beg ni, besau la. Bolehlah sumbat segala tok nenek harta uols. Some say the bag is heavy. Saya tak tahu.

Ok lah....cukuplah tu kan. Banyak² nanti berpinar pulak mata. Mana nak pilih la, bajet la. Dalam banyak² (empat je pun) saya paling suka Coach XL Hobo tu tetaplah nak yang ala mbmj kan? Orait uols....what's your liking pulak? Eh, tak semestinya antara empat ni je. Boleh je bagitau yang lain². Boleh saya cuci mata pulak. Ngeeeeeeeeeeeeeeeee

5 comments:

CiKaYu said...

terus segar bugar biji mata tengok hbag.hehehe

FAM said...

CA: I told u! hehehe

cts said...

nice review...best layan hbeg...
silalah buat review lagi ttg bags:)
anyway..salam kenal

FAM said...

Synn: hye! nice to know ada gang sama suka bags. ngeeeee

l i e y n said...

bestnya cuci mata...bersih mata aku jap