expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

September 21, 2010

Dua Hari Sebelum Raya

Tak sempat nak cerita sebelum raya sebab dah bercuti, dah sibuk persiapan raya. Dua hari sebelum raya, anak dara no 2 saya tumbuh gigi. Yeay!!! Sebiji (betul ke?) aje kat bawah. Kalau gelak memang nampaklah putih gigi cinonet tu. Cute sangat!

Ohh....jangan tanya mana gambar sebab nan hado. Ingat senang nak snap gambar gigi cinonet budak umur 7 bulan? Susah ok!

Tapi tak padan dengan cinonet aje gigi dia, selera makan solid food adalah hover gitu. Takat duku, limau tu takde hal. Senang² je dia gigit. Apple dia suka. Tak dapat gigit dapat sagat dengan gigi cinonet tu pun jadilah.

Waktu nenen masih biasa. Mungkin sebab gigi bawah maka tidak rasa lagi. Harap² ikut jejak langkah kakak tidak menggigit masa nenen. Idak kalu, mommy geget adik tau!

5 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

erkk bukan sebatang gigi ke?

FAM said...

Sue: aah la..sebatang kan? fail sungguh BM haku!

Nanak said...

ala...nak tgk gambar la gigi SEBATANG itu..ekekeee

FAM said...

Nanak: dah ku cuba snap, xberjaya. huhuhu

cc said...

dulu sy bljr kt skola sebatang gigi, takde plak sebiji gigi =P

gmbr pelisss