expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

October 23, 2010

Sapa Pandai Sila Ajarin Gue

Hidup ni kalau takde kepelbagaian adalah boring kan? Sila angkat keyboard kalau setuju. Ce uols tengok blog saya ni. Oklah, saya dah remove backgroud yang sekejap abstrak, sekejap bunga, sekejap macam wallpaper zaman mesopotamia. Sekarang suci bersih gitu. Cuma ada backgroud color yang pada pandangan mata saya tidak menyakitkan mata. Betul??

Tapi....ye tapi. Adalah plain la pulak kan? Jangan suggest background walau dalam tema apa sekalipun. Mood sekarang adalah plain background dengan header gambar anak-anak cun saje. Saya mahu tukar font post title seperti ini.

Haaaa!!! Kan nampak ceria sket. I have tried tapi tidak berjaya. dasar rabun IT. Sudi-sudilah kiranya kalau uols tau macam mana nak buat macam ni. Kalau ada font lain, lagi besttttt! Ajarin gue ye dong ;)

Pic is googled.

No comments: