expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

January 13, 2012

Tazkirah Jumaat: Anak Asset ke Syurga atau Neraka?



Salam Friday uols!! Aku rasa mulai sekarang, aku nak share mana-mana artikel atau video berfaedah setiap hari Jumaat. Selagi aku termampulah. Untuk simpanan aku sendiri dan juga untuk korang.


Today nak share video Ustaz Don. Anak aku si Dania suka betul ustaz Don ni. Aku rasa sebab cara penyampaian dia yang sempoi dan mudah untuk difahami. Baguslah...at least dalam dia duk suka-suka tu, ada yang dia dengar dan ingat. Video ni untuk aku dan korang as young parents. Ya Allah....sepanjang aku duk dengar video ni, banyaknya terpalit kat diri sendiri. Insya Allah...sama-sama la kita perbaiki kelemahan diri.





Ya Allah...kau lindungilah anak-anak ini daripada kesesatan. Kau berikanlah mereka keimanan. Kau berikanlah aku sebaik-baik ilmu untuk mendidik, membesarkan mereka dengan cara yang baik. amin.





mommy,

No comments: