expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

April 6, 2012

Khidmat Masyarakat: TELEKUNG

*Sticky post*

Makcik aku ada menjual telekung. Maka dia suruh aku tolong jual sama. Sambil berniaga sambil beramal kekdahnya. Moga-moga adalah sedikit pahala terpalit kat aku bila korang membeli dan memakainya, Insya Allah.

Anyway, telekung ni made from soft sateen cotton. Kain lembut yang amat. Sedikit licin tapi tak kedut. Sulam pun masya Allah, kemas sangat. Potongan pada muka sangat kemas, takde rambut keluar-keluar like some telekung tu.


Telekung ni pun panjang jugak. Labuh sampai mencecah paras lutut aku (dgn ketinggian 160cm). Ni contoh bukaan telekung ni. Besarkan? Berbaloi baloi :D


Kalau sulam tanpa bunga timbul, harganya cumalah rm85. Ada pelbagai warna & corak but basically lebih kurang ginilah.



Kalau sulam dengan bungan timbul 3 kuntum ni, harganya cuma rm125. Juga datang dalam pelbagai warna dan corak.

Kepada yang berminat, boleh email aku fatinairinee [at] gmail.com. Aku boleh email corak & warna juga.

Oh ya, price belum masuk postage ye. Kindly add rm10 for postage (per set).




No comments: