expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

July 9, 2012

Wearing Rizalman

Sapa tak kenal designer tersohor si Rizalman kan? Aku minat designs dia. Takde over the top tapi sesuatu la. Lepas tu dia berkecimpung (wah ayat) pulak dalam interior deco. Sumpah cantik NM! Memang orang ado-ado saje la yang mampu nak hire beliau as designer atau ID. 

Tapi.....tapi..........





AKU MAMPU! Oh masyaAllah...alhamdulillah. Dapatlah merasa memakai Rizalman di hari raya nanti. Hehehehe. Thanks to the collaboration antara Rizalman dengan Tesco. Wah Malaysia pun dah macam kat US nun. Ingat dulu Mulberry collaborate dgn Target? Mulberry for Target? Gitulah kekdahnya kat sini pun. 






Ini adalah sempena 20 tahun Rizalman dalam fashion industry. Ada 12 designs semuanya dengan 5500 pasang sahaja di seluruh Malaysia. Aku beli dua maka 2:5500. Hmmmmmm




Yang mana baju raya aku? Ada 12 pesen disitu, korang tekalah sampai raya nanti yang mana design aku pilih. Hihihihi

7 comments:

Anonymous said...

berapa range rega nya?

amyrad said...

akak, saya g 3 tesco semalam tapi semuanya hampir sold outtt....kuciwaaaa

Princess Feyqa said...

wahh mcm best jee

FAM said...

Anon: rm180 to rm250.

amyrad: KL mmg cepat habis. try tesco ulu2 sikit. hihi

Feyqa: macam jew kewww? ;p

~ N.I.N.A ~ said...

Fatin wahh..awak borong sampai 3-4 helai bestnye...i managed to buy 1..pi kat tesco shah alam tinggal skit jer collection tu

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

fuhh..kelass beraya thn ni ;)

FAM said...

Nina: ngeeee sekali sekala :D

Has: dah lama tak raya sakan. LOL!!