expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

December 11, 2012

Big Bad Wolf Book Sale 2012


Aku pegi on the very first day. Biasalah dasar kiasu kan? HAHAHA. Sampai around 945am, aku siap breakfast left over pizza dulu dalam kereta. Siap bawak kopi dari rumah. Mesti makan dulu sebelum mulakan misi. Kang pengsan dalam hall sorang-sorang, acaner?

Around 10am aku sampai hall. Terkesima sekejap sebab besarnya tempat. Seluas sejauh mata memandang. Orang belum begitu ramai so agak selesa nak berjalan-jalan. 1 tips penting aku dapat dari seorang kawan, BAWAK TROLI ATAU LUGGAGE BAG. Mula-mula aku gelak, tapi bila dalam hall, memang ramaiiiiiiiii yang bawak luggage bag tu. Bukan setakat cabin luggage bag, yang besar gedabak orang pun boleh muat pun ada! Aku bawak trolley bag.

Terus pegi children's section. Aku memang aim nak borong buku-buku untuk Dania dan Nisha je. So terus ke situ, lama jugaklah aku kat area sini. Rambang mata tengok buku-buku range from rm3-20!!! Even hardcovers books pun dalam rm10 je. Murah kan? Murah kan?



Ini aku snap time tengah que untuk bayar. Sayupppp nampak orang kan? Time ni dah 1pm lebih so memang dah start ramai orang. Friday lunch hour kan. Ramai jugak mamat-mamat berbaju melayu duk membelek buku. Hai bang, solat dengan buku keww?


These are part of the books yang aku beli. Puas hati. Banyak activity books, english and maths books untuk Dania menghabiskan cuti sekolah ni. Tapi aku frust tak jumpa 3D books. Buku pops-up pun tak jumpa. Frust sangat sebab aku aim nak belikan buku mcm tu untuk diorang ni. Hmm, kena revisit kut? :P



Ini impulse buy namanya. KAHKAHKAHKAH. kenapa? Sebab ianya cantik dan murah. Dia macam ring book with full colors and hardcover. Price? U guess! HAHAHAHA


My ultimate buy from BBW. RM50 for both books. Dirt cheap uols! Walaupun KA aku belum sampai *sob sob* takpelah. Khatam resepi je la dulu. HAHAHAHA cc orang LA :P










*that Cooking Book for Girls tu RM12 ajeee. Sapa jawab betul? Jangan tipuuuuu ;p

2 comments:

Liz said...

Salam. Pop-up book ada kat bahagian luar. Section "Fragile". Ramai tak perasan section tu dan ingat tu tempat mereka jual souvenir.

FAM said...

Liz: ye ke?? patutlahh. i thought the same thing. halah halahhh memang kena pegi lagi la! thanks beb!!!