expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

July 2, 2013

Konsert M Nasir Sang Pencinta



Aku tak pandai nak review konsert, apatah lagi konsert sebegini gah oleh M Nasir. Cuma yang aku tau, takde seminit pun aku rasa boring. mengantuk ada sikit sebab rupanya dah 11pm mmg time tido aku dah tu haha Serious sangat best. Dari mula (walaupun lambat start) sampai habis show aku puas hati. Lapar dahaga tolak tepi. 


Itu tarikh asal konsert yang ditunda ke 29 June 2013 sebab PRU. Macam-macam hal lah PRU ni, semua agenda terganggu. Pft

Aku paling paling palinggggggggg suka M Nasir nyanyi lagu Sentuhan Listrikmu. Aku ingat lagi dia pernah mention lagu ni sexy. Oh yes sir, it is sexy! The song, the music the voice is just so perfect for the song. Goosebump ok bila dia start nyanyi tu. OHSEM!!!! Aku menyesal tak rekod secara senyap-senyap ;p



With the Mrs. Comel sangat Marlia Musa ni bila kitorang nak bergambar dengan dia. "Eh tak payahlah bukan saya nyanyi pun" LOL! 



The closest I managed to snap. Tak clear sangat sebab M Nasir berjalan laju dengan tangan aku pun shaking excitedly hahaha. Handsome wa cakap luuuuuu!!! ;p

Overall, HANDS DOWN! Berbaloi aku sakit tekak menyanyi, sakit tangan menepuk, dan berjaya pujuk Mr Hubby untuk lupakan bola. TRW wins wakakakaka


M Nasir, you're the best!



No comments: