expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

February 24, 2009

Emm...nakkk part II

Merujuk kepada entry sebelum ini (macam buat surat rasmi pulak), saya masih tak berjaya makan burger, walaupun burger tepi jalan. Dek kerana hujan yang turun maha lebat, kami sekeluarga hanya makan nasi goreng saje. (alamak erma, makan nasi jugek aku!)


Namun, hubby telah berjaya memujuk saya,

"Kalau tak hujan nanti abang beli la burger special tu esok"


Hahahahaha!!! Harap-harap hari ini tidak hujan sampai ke malam.











p/s: Ohhh tidak2, saya tidaklah mengidam, cuma kepingin.

5 comments:

l i e y n said...

baiknya cik abang...
teringat kisah masa preggy anak sulung, teringin nak makan burger stall, masa tu pukul 1 pg...sampai nangis2...kelakar

kalau fatin mengidam pun apa salahnya!!!

mommy said...

fuhh..kul 1pg pun ngidam lg? hehehe
belum lg, nt dh ngidam betul, pandai la aku mintak mcm2. mintak LV agak2 dpt ke?

Fateen said...

sportingnya mr hubby ek..nie dengar nk diet, camna ni..hiihihii..

Cutestamoi said...

Ish ish ish.. Beli la bege ramli kat Giant tu.. Pastu buat sendiri. Lagi sedap! huuuu..

mommy said...

xsama la erma weh! kena mamat burger tu jugek buat. huhuhu