expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

March 25, 2009

Hari-hari terakhir...

Cewahhh! Macam gempak je tajuk kan? Apa yang hari-hari terakhirnya? Ala... hari ni kan 2nd last day Spa Q!! ;p


Semalam cerita Spa Q amatlah menjengkelkan (tapi aku tengok jugak sampai abis). Macam mana pulak la budak tak abis belajar tu boleh lari sampai ke Melbourne melainkan mak dia sponsor? Tapi mak dia tak tau mana dia menghilang...so mana dia dapat duit? Yang sorang lagi pulak sibuk nak ke London. Amboi...senang2 je nak lari ke London ek. Tu la citer melayu, asal frust je..lari ke London. Asal nak menghilangkan diri...lari ke London. Diaorang ni ingat senang betul nak ke London tu..ada pasport je..Visa bagai xperlu ke? Aishh...emo pulak saya..huhuhu


Saya macam dah boleh agak endingnya macam mana. Dan saya agak (agak je ye...), Datin Sofiera tu sure kena tangkap kat airport or depan rumah dia dan Julia tu didapati bersalah sebab meracun Qistina dan merancang kidnap dia tu dan semua family happily ever after. Hmm... kita tengok je la hari ini dan esok......







P/s: perasan tak masa mak si toyboyfriend Qistina pegi Spa Q marah-marah? Kelass kau makcik tu, pakai baju kurung benang itam biasa aje, tapi bawak beg multicolor LV nyahhh!! tak tau la mak ori ke dak...


5 comments:

l i e y n said...

fatin, kelakar betul aku baca n3 ko hr ni...hahahahhahahahahha
serius emo!aku gelak kuat sengsorang sampai member aku tanya kenapa....hehehehehe

ko anti-climax le....siap buat script sendiri...

aku pun mmg tak sabar tunggu spaQ ni habis...spaQ ni telah melimitkan aktiviti petang aku!

yg paling best ko punya post script!sampai mak anak ikan qistina tu pun ko teliti...LV petaling street je tu!

FAM said...

lieyn: hehe..tu la. smlm aku tgk pun aku emo sorg2. dania pun pelik tgk mommy dia ckp sorg2. teliti beb, kena kaji semuanya. hehehe

Unknown said...

huhuhuh.. i and hubby pn ari2 tgk Sap Q.. hubby ckp Qistina mati.. suke2 dier jer.. huhuhuh

noniey said...

hahahhahahaaa... lawak ah ko nih..

nanti ari ni n esok ko post lagi entry pasal spa q ni eh. sebab aku skrang ni tak sempat nak tgk. sibuk skit skrang ni.

dulu aku emo gak pasal si dafi tu sangatlah bengap. bini dia jahat pun dia tak tau. bukan susah pun nak tau kan. nasib baik qistina tu bijak, letak cctv. kalau tak jadi lembu je lah si dafi tu..

FAM said...

kambingbujang: maybe jgak, si julia tu kan dh racun qistina.

noniey: baik lah..esok aku emo lg yek!