expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

March 17, 2009

Jasamu kukenang...

Masa ke Bandung, saya pakai sneakers sahaja. Senang nak berlari mengejar Dania dan berjalan membelek barangan rembatan. Malangnya, hari terakhir di Bandung, kasut saya mengalami maximum fatigueness akibat membawa muatan yang berat saya ke sana sini. Ini lah hasilnya...



Selamat tinggal kasut. Bersemadilah kau dengan tenang di Bandung yang dingin...










p/s: mak suka sangat dapat beli kasut baru...hahahahaha..kawal perasaan sket..

5 comments:

l i e y n said...

sedih sikit je tp happy banyak kan? ye lah, dapat kasut baru!!!!

mrs noba said...

oh...taper..berjasa kasut tuh! :)

Cutestamoi said...

Aku dah agak dah! Coz mase aku tengok kasut ko ari tu, dah nampak agak season.. and yeah. it's raining mase last day kat Bandung! huhu.. Ok la tu dah dapat pengganti. hehe

noniey alias said...

nasib baik ada alasan nak beli kasut baru..hehehe

MommyDania said...

yess!! mak sokaaa dapat kasut baru!!