expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

April 10, 2009

3 Cerita

Matahari

Episod semalam amatlah menjengkelkan membosankan. Saya rasa macam tengok Pearl Harbour. Si Fahrin Ahmad (maap la ye..saya tak follow sgt so xtau apa nama watak dia) tiba-tiba muncul pada hari persandingan Lisdawati yang telah bernikah dengan Dr. Shafik. Fahrin ni kononnya dikatakan mati tekorban waktu perang. Yang saya paham cite ni kononnya Lisda tu akan berjumpa 7 orang lelaki dalam hidup dia. So far dh dua..ada lagi 5. Hmmm
Tapi sangat jeles tengok Lisda & Aida Aris....masya Allah, slim sungguh. I wonder what do they EAT?


KELIWON-BELA

Tak nak komen banyak. Tunggu saje pengkritikpengulas tetap siri Keliwon post entry. Takat ni takde pulak. CY, mana review?
Cuma, costume si Comel tu amat kelakar! Tak sesuai untuk jadi toyol.


YUSOF

Correct me if I'm wrong. Saya rasa drama Yusof ni adalah adaptasi dari sirah Nabi Yusof yang dimodenkan. No? Setakat tengok ni (tak boleh concentrate sebab duk iron baju+melayan kerenah Dania merengek nak tido+hubby ajak tido...opss) biasa-biasa aje. Tapi si Ashraf Muslim tu memanglah berwajah baik-baik. Masa jadi ustaz Niang Rapik pun, terserlah ke-ustaz-an dia. Adoii..apa punya bahasa nih? Si Yusof ni hendak dibunuh oleh abang-abang dia, sebab dia dapat projek/tender tapi abang-abang dia tak dapat. Macam tu la lbh kurang.
Yang tak tahan, Betty tu duk meroyan kt Yusof. Yalah, kata adaptasi kan..
















OVERALL
Pada saya...semua cerita biasa-biasa aje. Layannnnnnnnnnnnnn je la...


5 comments:

Yan said...

review? apa tu? kekekeke.. its Puja by the way..

l i e y n said...

tiga2 tak tengok...cik abang tak suka tengok cite melayu....

MommyDania said...

CY: puja ke? haiyoo!! i'm a bad reviewer

lieyn: alamak..support la sket. hehe

mamaDhea said...

MD,
semlm sya tak tgk ke3 cerita itu.. ekekeke.. tak berkesempatan laa pulok.. tp mmg teringin nak tgk keliwon sbb tgk iklan cam best jek..

noniey alias said...

aku tgk gak matahari... tapi tak lah tiap2 hari.... tak sempat..heheh