expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

April 8, 2009

KACAK Ke Dia?

Ingat tak lepas episod akhir Spa Q dulu, saya cakap saya tak nak dah tengok tv petang. Ya, memang selepas itu saya tak tengok tv sangat. What do I do? Saya main dengan Dania, bubble, badminton, sapu laman or just jogging keliling rumah. Ni hasrat murni nak kuruskan badan dan jaga kesihatan.

Tapi semalam, dek malas hujan gerimis, saya takde pilihan tengok la Matahari pulak. Hmm..sepanjang tengok semalam takde la menarik sangat. Cuma yang saya kelakar sangat, masa mak ngah tu beriya-iya nak jemput Dr. Syafik datang makan lunch. Bersungguh-sungguh dia cerita pada anak dia, Dr. Shafik tu KACAK, berpelajaran, kerja bagus, keluarga pun baik-baik. Saya punyala tunggu kemunculan Dr. Shafik ni. Skali dia muncul...berdekah-dekah saya & mama ketawa. Bagi yang tak tengok Matahari, anda nak tau sapa Dr. Shafik tu? Yang follow..buat-buat tak tau la ye!






























Inilah Dr. Shafik tu. No offense Arash, but I don't consider you as KACAK. Fair yes, but not KACAK!




Photo courtesy of google.


9 comments:

m-i-o said...

ah ah ah. kan kacak tu:)
but more to "bapak2" style.

MommyDania said...

ohh puhlezzz...hahahaha

Mrs Noba said...

bukan zaman dia dah...
tapi rajin jugak org amik dia berlakon. murah rezki dia :)

MommyDania said...

MN: aah. lgpun dr shafik tu mmg sipposed to be a bit older & bachelor.

kirana said...

mmg tak follow ..lama tak tgk siri2 tv ni

dlm gambar ni ..dia kacak la antara ramai2 tepi dia tu :P

noniey alias said...

aku follow cite tu. ok gak cite dia. tapi semalam aku tak tgk. apa jadi ek? dr tu kawin ngan suria ke?

l i e y n said...

mmg tak kacak langsung!!!
fatin, please don't drag me to watch this 'matahari' plak.....
nak bersukan petang2....hehehehehe

MommyDania said...

kirana: err..raja sehari kena la kacak lbh. hehe

noniey: smlm tak tgk.

lieyn: tidak!! jgn tgk. jom bersenam!

MarDiah said...

boleh tahanlah... tapi dah angkatan bapak-bapak.. baya-baya Rosyam jugak tu.. tapi Rosyam masih dapat berlakon jadik budak muda lagik...