expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

April 22, 2009

Saya Teringin Nak...

...Makan soto. Sedapnya. Semalam sempat tengok Maria Farida masak soto dalam show apa ntah, pagi-pagi dah jamu soto kat tv.

Baru sat tadi, saya duk belek-belek gambar dalam thumbdrive. Nampak soto ni lagi. Ntah bila saya masak soto ni pun tak ingat dah. Dah lama kut. Nampak sangat kurang memasakkan? Kah kah kah...


Soto ciptaan sendiri. Dulu-dulu saya ingat susah masak soto ni, macam banyak keje. Rupanya tak la susah sangat, sedap pun sedap menyihatkan.


Oh ya, saya ingat aksi Dania sebelum makan soto nih. Mula-mula saya ajak dia makan. Bila sampai kat meja makan, dia patah balik. Saya panggil lagi. Dia datang bawak handphone saya.

"Nak watpe bawak phone Nia?"

Sambil hulur handphone pada saya, "Mommy, nah. Amek gambar cepat. Nia nak makan pulak."


ADOI!!! Anakku...



8 comments:

Diver Mom said...

wah.. pandainya masak!

*hehe.. pandai dia suruh ibu dia tangkap gambar! :)

MS said...

kah kah kah

kita semua mempunyai kegilaan yg sama

FAM said...

zuhaini: pandai utk mkn sendiri jek.

MAA: apa itu? masak or snap gambar? hehehe

MS said...

snap gambo ler, lepas tu update kat blog keh keh.

ku pun skit2 snap gambo,g mana2, order apa2, kalut nak snap,tapinya nak upload malas.

FAM said...

MAA: hahahaha! betul. mr hubby, pak mak semua tau dah perangai. hadoii

mama uzma said...

mmg sedap...penah rasa masa akak jemput birthday nia...bila nak wat lg..keh3....

mamaDhea said...

sya tak pandai masak kuah soto.. hehe.. actually, byk benda tak pandai masak pon.. makan pandai laa.. ;P

owh, satu lagi yg sya pandai... snap gambar.. ;)

l i e y n said...

nia dah tau perangai mommy dia....
very alert!