expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

May 29, 2009

Ku Jatuh Cinta pada ALI

Kalau dah petang-petang camni memang tak lut dah nak buat keje. Asyik ingat nak balik jek. Jadi untuk membuang masa kita layari lah internet dan berangan. Lalu saya singgah ke Coach. Dan terpandangkan beg ini. Ohh, sungguh menawan kalbu ku. Beg ni nampak lain dari the usual coach designs kan? It so un-coach. Pendekkan cerita, mak jatuh cinta pada ALI!!




ALI studded hobo



Tengah hari tadi saya merayap ke Parkson The Mall. Asalnya nak cium-cium perfum, tapi masih belum nak beli. Yeay!! Hari ni saya tak beli apa-apa kecuali lunch. Tapi sedang jalan-jalan, saya ternampak ni pulak. ADoiii!!! Macam nak. Lama la jugak saya belek dan belek dan belek. Ngadap depan cermin tok sah kata la. Sampai ofismate kata "ko nak ko beli je la. Letih dah aku tunggu ko ngadap cermin nih". Hmm, kenapa saya tak beli? Ntah, berbelah bagi. Niatnya nanti balik rumah dlu, ajak Mr Hubby pulak. Kalau dia kata ok, saya rembat. Kalau tidak, duk diam-diam.



Guess

You all rasa cantik tak? Ohh...ada color orangy pink kt sebelah tu. Cantik jugak! Ke cantik yang atas? Tapi yang atas tu....for your eyes only....
Pics credit to Coach and Macy.

3 comments:

mamaDhea said...

MDania,
cantek cantek cantek..

apelagi, sambar ar.. ;)

Ms Lola said...

Cantik je Guess tuh.

mama uzma said...

kak....
cantiknya yg coach tuh....
x tahan mata memandang..tapi mmg x mampu memilikinya...huuhu....

yg guess tu mcm biasa la kak..
hihi...pandangan iena je tau..