expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

May 13, 2009

Nak Cerita Mimpi Jugak Lah

Baru sudah baca mimpi Mimielola dan MrsNoba.

Teringat akan mimpi saya semalam. Mimpi saya yang pada saya amatlah tiba-tiba dan tiada kaitan dengan apa-apa.

Saya mimpi saya dan mama saya tengah bersesak-sesak meredah dan merembat di MAS warehouse sale. Yang kami rembat adalah make-ups dan perfums. Siap bawak bakul pasar tu untuk letak hasil rampasan.

Tapi mimpi saya terhenti disitu sahaja. Tak tahulah berjaya beli ke tidak. Hahahahahahaha








Kan betul saya cakap, takde kaitan.

4 comments:

honeylanz said...

ok gak bermimpi..g MAS warehouse sale lak tu..has tido dlm kepanasan..huhuhu

MommyDania said...

honeylanz: mmg..skrg panas.

kirana said...

nak wat entri mimpi jugak..tp tgk la esok2 kot kuar hehehe

ko ni mimpi sopinggggggggggg jer

Queenin Murni said...

hehhe..kalau dah shopaholic.. namapk sgt asik piokir pasal shopping jek.. ehhehe!

aku dah lama tak mimpi: dapat tido jekk.. memang hanyut.. letih sgt kot.. :P