expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

June 17, 2009

Burger & Sudu Garfu

Haa...menu tengah hari saya hari ini burger 'nine-0-nine' aka burger gerai. Opis mate saya yang lain-lain semua nak makan nasi. Makanya saya bawak la burger saya ke kedai makan. Makanya juga, demi menjaga tertib dan malu sendiri, saya makan burger guna sudu & garfu. Ala makan chicken chop pulak.


Selamat tudung ariani baru saya dari comot. *wink*

4 comments:

Umi Nawfal said...

ermm.. tgh nak bayangkan.. camne eh.. nak mkn beger pakai sudu+garfu..

MommyDania said...

pisau xde ganti sudu le wat potong. nk ngap kang confirm comot punye dgn segala sos menjejeh nt.

MN said...

oh, i tak kesah. kat chili's pun pisau yang dia bagi tu guna utk belah dua burger tu. then makan pakai tangan jugak.
tak kuasa nak bersudu-garpu makan burger.

MommyDania said...

MN, kalau chili's seating agak privacy. ni kalau duduk dh ngadap pintu kedai...terpaksa makan ala vain gitu