expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

June 2, 2009

Lemonade

Auntie Anne's Lemonade


This is by far the most yummeh lemonade I've tasted. Seriously! Ni ikut tekak sayalah kan. Masa pregnant yang dulu, asal nampak jek auntie anne nih mesti saya beli lemonade dia. Sangat refreshing, masam, sejuk. Ohhh bestnya!

Mana pulak saya nak cari auntie annes lemonade petang-petang camni kan. *sighhh*

Saya baru perasan, entry hari ini berkisar kepada makanan jek. Hohohohohoho

10 comments:

MN said...

oh yes!!!
kalo haus2 teguk lemonade itu...oh, nikmat sungguh...slurp!

jua said...

memang nikmat lemonade itu..

Ms Lola said...

Oh, I tak suker lemonade auntie anne tuh.

MommyDania said...

MN, memang le kan.

Jua: betul betul betul

ML: oh..u tak suka? u suka mana?

mommylyssa said...

i baru baca balik your backdated entries!! sorry lambat!!! congrats on the pregnancy dear!!!!

mamaDhea said...

biasa laa org preggy tend to citer pasal makanannnnn je.. :P

noniey alias said...

tunggu lah sampai 9 bulan.. kalau tiap2 hari bercerita pasal makanan je..hehehhehehee

MommyDania said...

mommylyssa: thanks! how's penang?

mamadhea: adakah itu simpton2 org preggie? kah kah kah

noniey: beratus la gamaknya entry food aku ek..

honeylanz said...

suka sgt lemonade auntie anne plus pretzel sour cream & inion..sedappp

l i e y n said...

akupun setuju ngan ko, lemonade aunty anne's mmg the best!
masa pregnant 1st time dulu, aku selalu pesan kat kakak aku suh beli pretzel AA, kat kuantan takde dowhhhhhh....