expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

June 29, 2009

Tengok Transformers

Saya juga sudah menonton Transformers. Ini semua gara-gara Mr Hubby yang tak sabar-sabar nak tengok. Nasib baik di MBO tidaklah terlalu penuh semacam di TGV atau GSC. Walaupun dapat seat lima row dari depan, lenguhlah jugak leher saya ni kan.

Ohh....parents saya juga sangat baik hati untuk melayan dan menjaga si anak dara sementara si mak dan si bapak duk melayan nafsu menonton movie. Parents saya sangat sporting dan rajin (dan malas masak juga!) membawa si cucu ke Jusco yang mana adalah salah satu favorite place si cucu kerana dua sebab; 1 sebab ada playground, 2 sebab she got to choose her own meal! Dan malam itu dia dapat makan nasi ayam dan sup sayur carrot lebih. Macam-macam...

Movie habis around 1145pm, dan kami belum dinner! Dan ibu mengandung ni hampir-hampir nak pengsan sebab kelaparan. Nasib area berdekatan ada tempat makan, maka dapatlah pula menjamu nafsu makan. Walaupun midnight, saya tetap makan nasi. Mr Hubby order burger je! Huhuhuhuuu....nampak sangat sekarang saya lagi banyak makan dari dia.

Pasal cerita, need I say more? Memang Megan Fox vadevas walaupun saya rasa dia terlebih gedik compared to Transformers 1 dulu. Mikaela dulu lagi rock dari sekarang, I think! Dan dan saya teringat Jua pernah mention pasal lukis tatoo atas motor tu. Cepat-cepat saya tengok reaksi Mr Hubby masa tu. Hahahahahahahah!!!


p/s: Hmmm..... Entry saya masa weekend tak keluar pulak. Apsal nye ntah lee...

5 comments:

jua said...

apakah reaksinya....?

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

owhh.. yess! leez pon rase nk tutup mata my 'sayang' mase megan fox dok lukis tatu tuh! tp, mmg sexy la muka megan fox tu esp tang bibir. jeles, ok! owhh..

Ms Lola said...

Oh, mmg!!! I pun ada entry yg tak keluar

FAM said...

JUA: terkebil2 jgk la..tp dia dh notice i pusing tgk dia so dia buat cool je..hahahaha

ARLEEZ: oh yeah the lips..

ML: ohh...ada gang! mesti something's not right, no?

Diver Mom said...

ahaha.. oh, sempat tengok hubby ya.. :)

alahai.. daku jugak yg x tengok2 lagi! :(