expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

July 15, 2009

Lambaian dari LA

Sepupu saya dan keluarganya sudah selamat sampai di Los Angelas. Syok kan dapat kerja di sana. Jadi duta pulak tu. Fuhh! Mereka di sana paling minimum empat tahun. Sebelum pergi berkali-kali sepupu saya pesan, "Nanti datang LA tau! Kitorang bawak jalan-jalan. Datang tau".

Hmm, tak baikkan hampakan pelawaan orang. Nak pulak dari sepupu sendiri jauh di perantauan. Nak jumpa sedara-mara pun susah nanti. Maka saya pun dengan takde kerjanya meneleklah pelbagai airlines yang saya tau. Opps...sorry MA.S, you're not in the list. Mahal benor tiket kome tu!

Ok, kita tengok dua airlines yang saya telek tadi. Ni Singapore Airlines.


Dan ini Emirates.


Gulp!!! Ya ampun!!! RM15,000 nak pi LA!! Nampak gaya kena kumpul sekarang, empat tahun lagi baru dapat pegi. Camni gaya, kena beli Ali Cafe banyak-banyak. Saya pun nak jadi jutawan!


p/s: saya tengok MA.S, untuk 4 orang adalah RM23,000. Camne nak support negara sendiri nih?? Sepupu saya pegi dengan MA.S, gomen kan. Flight adalah first class dengan tiket berharga RM12,000 seorang. Kelasss nyah!

4 comments:

Kak Teh said...

4 tahun lagi nak pi kalu depa dah balik la ..ngeng ngeng huhuhu.. tunggu airasia tak lama lagi tu buat le ke US tu....
OH LA, here I come! *weng weng*

Anonymous said...

sekarang MAS banyak buat promotion...much more cheaper than others...www.mas.com.my...cheers!:)

noniey alias said...

sampai bila2 lah aku tak dapat gi.. huhuhu

Zuhaini said...

mak ai, mahalya! :(