expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

August 5, 2009

Bukan setakat H1N1 saje...

Haaa...sekarang bukan setakat H1N1 saje penyakit yang ada. Ada wabak baru. Lagi teruk la wabak ni. Tambah-tambah lagi untuk kaum lelaki, sebab wabak ni hanya menyerang lelaki. Terutama para suami. Kenapa suami? Ntah lah, puncanya masih belum diketahui, tak sempat nak buat kajian. Apa wabaknya? Lihat di bawah...
















Wabak













B1N1
















Tak paham jugak?










Wabak takut B1N1.






Tak paham jugak? Ish...takde sense of humor la awak nih. Get medication k!

5 comments:

mommylyssa said...

kat my ofis nii mmg dah ramai yang takut wabak tuuu ;-)

MommyDania said...

we should be proud eh? heheheh

l i e y n said...

dah basi le lawak tu fatin....ahakssss

kirana said...

hihiihiih
dan lagi tu dok buat lawak nooooooo

honeylanz said...

hehehee... agak2 ada vaksin x utk wabak B1N1 tuh? hehhe