expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

August 6, 2009

Jom Exercise


Ye puan-puan dan tuan-tuan (ada ke tuan baca nih?), mari kita mulakan senaman kita hari ini. Kalau tak larat, jangan paksa badan ye. Terseliuh tergeliat saya tak tanggungjawab. Ok!

Mula-mula angkat sebelah kaki dan tahan beberapa lama. Kalau tak boleh, buat-buat pegang je, macam saya nih.


Haaa....ulang sebelah kaki pula. Ok, dah la. Move on. Sekarang cuba berdiri dengan kaki rapat, lipatkan badan anda sehingga tangan mencecah jari-jari kaki. Kalau tak sampai, cukuplah sekadar mencecah lantai. Ulang seberapa banyak.



Dan akhir sekali, kita rehat dengan berbaring sambil membuat sit-up. Sekali cukup!


Baiklah tuan-tuan dan puan-puan, berjumpa lagi pada bulan hadapan ye. Selamat bersenam & selamat beramal! *peace*

*Rancangan ini ditaja oleh thebiggestloseralammaya.

6 comments:

noniey alias said...

hehehehee... kurus lah dania lepas seminggu....

** Perfect Love ** said...

ala dania.. auntie pun nak follow la dania senam. Auntie dah mok-mok ni. hehehe

mama hannah said...

hahaha,cutenye,time dia baring tuh! :)

MommyDania said...

Noniey: idaknya. makin bulat anak aku nih.

PL: sila ikut ye! get up..get up bersenam!

Tun: dia mmg cute! hahahahhaha

mama_uzma said...

hihi..pandai2...!!
nia..senaman kecikkan pinggang x tunjuk ke kat mommy..


psst..mmg makin gebu nia skang..nak gigit2 je semalam..hihi

l i e y n said...

model tu di bayar tak?
slim le si tembam tu lepas ni.....