expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

August 26, 2009

Kisah papa saya

Semalam sewaktu berbuka, papa saya bertanya perihal mega sales. Ibaratnya saya ni spokeperson untuk mega sales ni. *wink* Dan untuk pengetahuan semua (sapa² yang nak tahu lah!) papa saya sudah berbulan bekerja sepanjang weekend. Rasanya cuma ada 1 sabtu atau 1 ahad yang beliau ada di rumah dan berehat. Beliau tidaklah workaholic sangat tapi dah banyak sangat projek yang perlu dilangsaikan, maka terpaksalah bekerja.

Jadi beliau agak terkejut bila mega sales hampir ke penutup. Jangan tak tahu, papa saya pun kaki shopping juga. Betullah perumpaan itu like father like sondaughter. Kami anak beranak memang tahunya shopping saje. Saya rasa mungkin disebabkan anak cuma seorang ini aje, maka aktiviti hujung minggu dari dlu ke shopping mall aje dan tidak ke lain.

Ohhh...kebetulan pula makcik saya dari Kelantan akan datang hujung minggu ini untuk menghantar anak bongsunya pulang ke Rusia demi mendapatkan degree dan seterusnya menjadi doktor tersohor.

Sebenarnya apa yang saya cuba sampaikan ialah (ke main panjang intro siap ada side story)...




Hujung minggu ini adalah hari shopping sekeluarga dan berbuka di rumah makcik saya di Putrajaya dan saya tidak perlu memasak dan mencuci pinggan. *clap clap* dasar pemalas





Shopping dengan papa saya ni best tau. Walaupun dah beranak satu nak masuk dua ni, dia masih sponsor untuk kami semua. Hehehehehe..... Well, kalau nak cakap saya manja, gasaklah! Itulah kelebihan jadi anak tunggal. Hahahahahahahahaha *evil laugh* harus ke hint² ke habib?

4 comments:

JaNnAh said...

mintak papa shoping utk acu sekalik la.. hahahahahahah

MS said...

minta la papa shopingkan untuk mamaadib skali leh tak he he

mama uzma said...

kak..
x minta papa blanje kita org..
tapi cukup la klu papa tok blanje uzma seorg...hahahaa

l i e y n said...

bab spending my abah is my idol...hahahahaha
bertuah le badan papa still support!!!
rezeki anak tunggul ehhh tunggal