expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

August 24, 2009

Speechless

Ahhh...baru lepas bersahur dengan tenangnya. Dua kali sahur sebelum ini ditemani diganggu Dania yang bangun kala orang tengah bersahur dalam kalut. Sahur tadi amat simple. Haaa...korang asyik nak citer menu berbuka je kan, meh I story menu sahur. Hehehehehe...

Kami cuma makan singgang ikan tongkol (org Kelantan cakap ikan aya), telur dadar dan ulam-ulam. Simple kan? Itupun mak tambah 2 pinggan nok!

Ohhh...berbalik kepada tajuk. Yes! I'm officially speechless. Ohh...bukan sebab dapat Gucci or Blackberry atau keta baru. No...








Saya speechless sebab takde suara. Ohhh...bahana betul. Harapnya dapatlah berpuasa walau dalam sakit-sakit tekak nih...

7 comments:

KV said...

akak pun dh mula perit tekak ni. Huhu

Zuhaini said...

alahai siannya.. buka nanti minum air asam jawa ye..

**best la mommy dania tahun ni dpt posa penuh! ;)

MommyDania said...

KV: tu la kak, perit! kena minum air bergelen la dr buka smpi sahur

Zuhaini: mmg, dh masuk dlm list berbuka nt. ohh...insya Allah

noniey said...

ah sedapnya singgang.. tambah2 kalau ada sambal tempoyak.. mak mentua lalu pun aku tak pandang dah..

noniey said...

tension kalau sakit tekak.. sebab siang tak leh minum air.. tahan je lah.. jangan sampai demam n selsema dah

MommyDania said...

Noniey: aku suka makan dgn budu. hahahhaha

MommyDania said...

Noniey: aku suka makan dgn budu. hahahhaha