expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

September 17, 2009

Insya Allah...

Kami anak beranak akan pulang ke kampung Mr Hubby sekejap lagi. Di Muar. Ada sesapa balik Muar? Kalau di rumah ibu mertuaku itu, signal 3G broadband adalah tahap UMTS, maknanya tidak kuat. Namun saya tetap nak hangkut laptop berat (ishh....bila nak rembat netbook pulak nih!) dan broadband walaupun tahu mungkin tak berkesempatan nak online.

Oleh itu, andai kata rumah ini bercuti, tuan rumah ini nak laa mengucapkan...


Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua jiran² blog lain. Berhati-hati memandu walau jauh atau dekat. Selamat menjamu selera, jangan lupa snap² gambar juadah segala..ish², ingat makan aje! Ohh...jangan lupa snap² pose raya juga. Mahu lihat baju raya dan everthing rayalah!

Saya juga nak minta maaf banyak² kut ada tersalah kata terkasar bahasa sepanjang berblogging nih. Harap kita dapat bermaaf²an.


Kepada Kak Yong di perantauan LA tu, Selamat Hari Raya! Jangan ke Las Vegas saje..;p

Bye you alllllllss! See you soon...........


10 comments:

Anonymous said...

saya!!!(tinggi angkat tangan ni!!) jom raya rumah kita!!
ha ah..3G mmg tak boleh harap kat sana..tension wo..dah le tak subscribe stimix..tahap gian nak ber-online tau..

mama HZ said...

Saya pun balik Muo jugak! Tapi balik sok pagi..hehehe

NadiahKhair said...

Selamat hari raya buat mommy Dania sekeluarga.

Mohon maaf zahir dan batin jika ada tersilap dan terkasar bahasa.

Saya xbalik muo, saya lalu jek on the way ke JB dr Jasin. :)

Semoga selamat pergi dan selamat pulang.

JaNnAh said...

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir batin.. Moga selamat sampai di kampung ye..

Nanak said...

hati2 di jalan raya :)

Saudah Salleh said...

Saya kat husband Hubby kat Muo..area Ayer Itam Bt 18...

Selamat Hari Raya

Anonymous said...

Salam Aidilfitri & Maaf Zahir Batin
have a safe journey.

Diver Mom said...

selamat hari raya!

hati2 di jalan raya tau! :)

noniey said...

selamat hari raya.. maaf zahir batin..

Queenin Murni said...

selamat hari raya fatin. maaf atas komen2 yg menyinggung perasaan.. have a fun raya!