expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

October 23, 2009

Bila buat salah, kenalah buat baik kan?

Inilah yang berlaku...

Ini habuan untuk Dania & Mr Hubby setelah ditinggalkan selama 3 hari. Well, 2 hari lebih sikit je sebenarnya.

Choc for her, perfum for him. Dua² baru dua² best.


DAN sebagai cara untuk mengaburi mata dan hati Mr Hubby akibat perbuatan saya di KT. Sila rujuk gambar di bawah.

















Pegi KT tak singgah pasar payang dan tidak membawa pulang beberapa kotak adalah INSANE kan? Walaupun saya b ukan kerja gomen, tetaplah gila nak berbatik juga. Trend sekarang adalah digital print crepe (betulkah eja?). Sangat santekkk! Ohh..yang paling mahal adalah corak 1 Malaysia. rm400 to 600. Gulpp!


5 comments:

MN said...

komen tak relevan dgn entry:

I ingat gambar first tu alas meja tu kena conteng. rupanya watermark you...

honeylanz said...

ohh sutera batik.. mmg cantik kan. tp mahalnye!

noniey said...

ko beli berapa batik digital tu? sebab kat kg aka jiran aku buat gak.. tapi kalau beli kat kilang, dapat 250..

aku ni kan orang trg.. tiap2 kali balik kg, confirm gi pasar payang.. tapi tak pernah pun aku beli sutera kat situ.. huhuhu.. orang luar plak yang lagi tau kedai mana yang murah, kedai mana yang bagus.. huhuhu

MommyDania said...

MN: err...alas meja itu adalah kain pelikat, alas iron board. hahaha

Has: mmg mahal. itu pun org kedai duk promote beli 10 psg jual kt kl. xpe laaa

Noniey: aku dpt rm200. mula2 dia bg 250, lps kaw tim dpt la 200. gulppp!

ibusinga said...

batik 1 malaysia...
baru tu..tak pernah dengar lagi
hehehe...
cantek tak...