expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

October 1, 2009

Orang lain happy, budak ni sedih monyok pulak

Di pagi raya,


Ini hasil gambar seluruh keluarga yang telah dicropkan. Orang lain happy² bergambar, budak berdua ni muncung jek. Nak tau kenapa?



Sebab dari pakai baju raya sampai bergambar diorang tak dapat main bunga api. Yang duk pulun main malam raya dah tak ingat. So lepas bergambar terus bagi diorang main bunga api, barulah nampak senyuman manis, ketawa berdekah². Apa daaaa.....




Ohh...perhatikan baju Dania yang sama warna dengan cousin dia. Lari tema dari mommy & abah okeh! Beriya taknak pakai baju kurung pink sebab nak sama dengan cousin dia. Sabar jelahh! Sangatlah tak sedondon gambar kami sekeluarga...

4 comments:

honeylanz said...

mmg pic dorang nmpk mcm x ikhlas aja posing. nk main bunga api rupenye...

mommylyssa said...

hahahaha... kena posing paksa laa nii...

KV said...

anak akak lak takmo pakai baju kurung. Sadis betul la pagi raya pakai jeans. Baju kurung tak sampai sejam pun.

MommyDania said...

Has: mmg tak ikhlas. tu pun mak masing2 dh jerit kejap baru dpt snap. abis je snap terus smpi ke tangga nk main bunga api

Zura: sangat paksa rela! hahahahaha

KV: anak saya suka pakai baju kurung. tapinya kena ikut dia la nk pakai yg mana