expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

November 25, 2009

Isetan KLCC

Well, kalau dah shopaholic, you'll do anything to shop kan? No? Selepas dapat update last Friday, saya balik story mory plan baik saya tu. Malangnya telah kena reject. So pulanglah saya ke Muar tanpa ada persinggahan mana² kecuali Shell Sg Besi dan R&R Air Keroh. Huhuhuhuhuhu

Tapi....tapiiiiii.....

Hari Ahad, on the way balik ke KL, Mr Hubby tanya nak pegi KLCC ke? Masa tu dah 430pm. Tak cakap banyak terus kata ya. Masa ni tak boleh jual mahal dah, nanti ke rumah je jawabnya. Sampai KLCC around 5pm. Dania pulak macam lepas kena charge bateri sebab tido tanpa henti dalam kereta terus ligat berlari sana sini. Tak aman nak berjalan.

Jadinya, dapat jugaklah ke KLCC walaupun tak lama. Nothing much yang dibeli cuma beberapa baju Dania dan baby adik, baju Mr Hubby dan Incanto Heaven untuk diriku. Oh...dah balik rumah baru terperasan baunya tidaklah kuat dan tahan lama dan saya membuat alasan untuk wangian yang lain pula.


3 comments:

linahilmin said...

saya pun memerlukan wangi-wangian! tengah berfikir marc jacobs tp, rasanya beli yg jenis dodulu; ck eternity. oldskul kan!

fazilina said...

amboi nok...dalam masa yang singkat pun sempat jugek ko sambar-menyambar ek..bagus2...skill tu yg diperlukan....

FAM said...

Lina: i suka eternity men.

Fazi: dah kasi newsletter beb, pg amek, chow. heheheh