expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

November 18, 2009

Nyaris-nyaris Woooo

Dalam pukul 11am tadi, sedang² syok saya dan colleague duk bergosipberbincang dalam bilik saya, tiba²

kapooffff!!!

ada bunyi meletup yang kecil, disusuli sparks dan bau hangit. Kami pun apa lagi...termenjerit sedikit. Colleague saya kata dia nampak sparks itu datang dari lampu betul² atas kepala saya. Ohh...Cuak ok!

Cepat² keluar dari bilik dan minta colleagues lelaki datang dan check. Rupanya² lampu tu memang terbakar. Maka saya sekarang sedang dalam bilik yang gelapsuram hanya ditemani sinaran semulajadi dari tingkap. Itu pun dah gelap sebab hujan lebat.

Aishh...kalau ini berlaku hari Jumaat, dah lama saya call it a day dan menuju ke Isetan untuk sale preview Its not good to be working in the dark kan? Hmm....


2 comments:

JaNnAh said...

betul.. betul.. tak bagus kerja dlm gelap! rosak mata!

Anonymous said...

ohh.. igtkan sbb kilat kuat sgt td.. wangsa maju hujan + ribut petir maha hebat!