expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

November 9, 2009

Saya pun capek juga

Kalau ML capek dek kerana berpanas di taman KLCC melayan Sophia bermain, saya capek mengurus rumah seharian dek kerana mahu mendidik Dania supaya dyperless.

Ada masa dia beritahu maka saya cepat² bawa dia ke bathroom, selamatlah saya. Ada pula masa dia lupa beritahu, maka 1 2 som lah kaedahnya dengan Mr Hubby. Dan paling haru bila dia poo atas carpet at 12 noon!! Berpanas jugalah kami laki bini duk cuci carpet kat luar rumah. Ohhhh... penatnye Tuhan aje yang tahu. Dekat dapur dah beriya nak masak spaghetti, bahan tinggal bahan. Akhirnya cuma call mama dan mintak tapaukan KFC aje untuk lunch!

Itulah cerita haruahad saya.


5 comments:

KV said...

haha..kalo takat air kecik takpe lagi. Kalo air besar mmg ler sadis sket. Takpe, lama2 ok lah tu.

FAM said...

KV: combo kak..kecik besar suma ada. huhuhuuhuhu

l i e y n said...

aku masih tak berjaya sebab si amir tak nak cakap!!!!!

mama uzma said...

hihi...
sabar kak..itu namanya dugaannn...

FAM said...

Lieyn: tu la..depends pd bdk, kdg cpt, kdg lambat

Iena: mmg dugaan!