expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

January 14, 2010

Saya Tak Tahu



Saya tak reti nak buat. Kalau yang basic tu tahulah. Kalau yang macam ni, saya angkat tangan surrender. Nasib ada cikgu baik hati tolong buat. Terima kasih Cikgu.





Maaf le gambar agak kureng, as usual, guna hp saje. Anak dara nampak sangat comel berikat rambut macam nih. Ya, memuji anak sendiri! Cikgu, nanti rajin² buat lagi yek!


7 comments:

honeylanz said...

kecik2 dulu suka wat cam ni kt rambut adik..tp lama dah x prectice..rambut ac n ery pendek ;)
heheheh

** Perfect Love ** said...

ala2... tomeinya rambut die ;-)
sy lagilaaa yg basic pun tak reti hehe

fzln said...

praktise la wei..tunjukkan skill mu itu.....

Zuhaini said...

wah.. rajinnya cekgu! ahahah :)

MommyDania said...

Has: at least tau..i xtau langsung

PL: hehe..sama la kita. i tau yg biasa je

Fazi: nak praktis kena belajar dlu weiii

Zuhaini: aah..cikgu2 dia mmg rajin

l i e y n said...

saya tahu, saya tahu tapi yang sedihnya takde org nak buat kat rambut kita...kalau buat sendiri tak bape kemas le....

mama uzma said...

tq2 wakil tuk adik iena..,tikah..
dia ajar iena byk kali wat mcm ni..tapi tangan keras la..huhu..klu fasyen2 lain pandai la..hihi...sronok tgk anak2 balik dlm keadaan yg cantik manis...