expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

February 11, 2010

Socks

Uols dah lunch? Makan apa? I just had mine. Fish curry, bayam goreng & nasi putih panas-panas! Nyummmm...


Anyway, saya nak bertanya. Kalau dalam pantang kena pakai socks kan? Berapa lama ek? Macam agak panas kaki saya hari-hari pakai socks nih...


8 comments:

honeylanz said...

has dulu 1st week aja ber stokin siang hari...tp mlm hari sampai abis pntg kut..lupa..heheheh

Zuhaini said...

saya pun tak ingat sangat. macam satu atau dua minggu pertama je.. tapi kalau malam, mmg tiap2 malam la.. :)

KV said...

ntah la, akka dulu pakai kejap je. Rimas. Haha

MommyDania said...

Has: 1st week je? I ingat smpi 44 hari tu..hehe

Zuhaini: sama mcm Has la..malam kena pakai eh..ok

KV: tu la kak..rimas jugak nih!

JaNnAh said...

i was forced to wear it for a month!! tp i ngelat.. pakai malam² jek.. siang mintak excuse.. panas woo..

Zety Zin said...

saya pakai stokin sepanjang 60 hari bercuti itu :)

tu masa anak 1st lah.

masa anak no 2 adalah malas2 so pakai lebih kurang sebulan je.

natijahnya, sekarang saya cepat rasa sejukk!!! sikit2 sejuk. mak saya kata tak bagus. nanti dah tua sakit2 badan. entah betul atau tak, saya tak pasti.

bakal graduate said...

ohh..mcm tu yekk..

bakal graduate said...

ohh..mcm tu yekk..