expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

May 17, 2010

Menang Kalah Adat Bertanding

Sapa yang bergegas balik hari Jumaat untuk tengok semifinal Piala Thomas (PT)? Ye, saya rasa ramai yang balik awal, in fact ramai juga yang siap amek cuti semata-mata nak tunggu tengok PT. Jalan sekitar MRR2 sangatlah clear (pandangan dari rumah sayalah). Saya pun balik awal. Sampai rumah 635pm, terus standby depan tv. Semangat nih!!

Tapi as we all know it, Msia kalah. Takpelah, malas nak ulas tentang kekalahan. Tapi saya suka tengok cara Lin Dan main. Fast, sharp & smart. Ohh...dia juga cute Semalam tengok juga final PT dan sekali lagi saya suka tengok Lin Dan cute main. Dan saya juga suka tengok pemain underdog Simon Santosa main. He's good! Walaupun kalah dengan Chen Jin tapi daya usaha dia tu sangat saya kagum. Membuatkan saya terfikir pasal pemain Msia yang macam takde semangat juang sangat. Whateverlah!

Yang pasti, tengah malam semalam keputusan Sibu amat memberangsangkan. Cayalah!!! Patutlah lambat benar diumumkan

Menang kalah adat bertanding...

No comments: