expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

July 30, 2010

I am a Personal Shopper

Biasanya kita dengar orang² (bkn orang² kat sawah ye) yang duduk overseas selalunya jadi personal shopper aka PS untuk orang² di sini. Biasalah, orang duk overseas kan boleh beli barang² designers at a fraction cost dari bumi tercinta kita ni. So barang² macam handbags (of course!), shoes, clothes, pinggan mangkuk, electrical items adalah barang² ruji orang overseas untuk kita² di sini.

Tapi kali ni berbeza. Saya jadi PS kepada orang oversea. Haaa! Ingat korang kat overseas je boleh jadi PS? Hehehe....kita pun boleh! Malaysia boleh! Tapi, as usual, tetaplah ada tapi. Tapi, barang² saya beli tu tak glam dan vogue la. In fact, smelly lagi ada! Bahahahahahaha

Agak² apa saya kena beli yek?








Ready to eat Brahim's packs. Dalam plastik berbungkus itu adalah ikan kering, ikan masin, belacan, udang kering. I told u, smelly! hahahahahahaha

Lain² rempah ratus, sup bunjut, segala macamlah! Client saya kata dah macam boleh bukak kedai runcit. Nasib la, client tak cakap bajet berapa, saya hentam la! Hahaahha


Aiseh K Yong, I lupa nak bill kan sekali child labor cost nih! Mahal okeh..keje sikit je tapi upahnya banyak. Baru pack sikit, dah minum ribena, pack lagi sikit upah ice cream pulak! Ish..ish....



Note dari client di LA: sangat puas hati dengan barang². Ada sapa² nak I jadi PS? *wink*

2 comments:

Ealyie said...

hamponnnnnnn...
note last tak boleh balhh tau! :p

FAM said...

Ely: nyah, utk client KL brg2 tak smelly aje diterima ok. i sedia berkhidmat uuuu...awwww!