expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

July 29, 2010

Sesuatu Yang Baik Harus Dikongsi Bersama

Sesuatu yang baik harus dikongsi bersama. Betul tak? Ngeeeeeee


Biskut ni sedap, siap ada chocolate filling. Kagum aku camne dia letak choc filling tu. Hmmmm

Nah, lihat! Nampak pun sedapkan? Saya bukanlah penggemar biskut. Apatah lagi bila time raya, semua orang sibuk pulun buat biskut raya atau pulun tunjuk biskut raya kat jalan TAR nun, saya satu family relax saje. Sebab dalam family semua tak suka sangat biskut. Makan kalau ada, tak de no hal punya. Tambah lagi, saya memang tak suka beli biskut raya yang kilang mari. Ala, yang rupa dia standard sama, jual pun stok banyak² mcm tak jalan TAR nun. I prefer homemade cookies. Lebih lagi yang tidak jual secara commercial. Pendek kata, yang jual suka-suka. Biasanya peniaga begini lebih teliti bila buat biskut dan ramuan semua cukup serba serbi, tak kurang tak lebih. Itu pendapat saya la kan.



Ni biskut saya beli dari pembuat biskut suka-suka yang sedang sarat mengandung sambil sibuk juga menjaga anak² sangat comel saya dan anak² separa comel orang lain. Sapa lagi kalau bukan cikgu Dania dan Nisha. Saya tak pasti dia amek order atau tidak, ada delivery atau tidak, tapi kalau mahu bolehlah tanya dia sendiri. Boleh visit blog beliau. Saya takde share apa² tapi kalau dapat biskut 3 4 balang ok jugak sekadar berkongsi sesuatu yang baik lagi sedap!

No comments: